Termín:  na objednávku
Cena:  1 790,- Kč
Místo:  Liberec                              

Seminář je určen úředníkům a vedoucím úředníkům veřejné správy.

Každý pracovník ve veřejné správě se občas setká s problémovým klientem. Chcete umět jednat s takovým člověkem? Chcete zlepšit vaši komunikaci při jednání s občany?

Strukutura

- Klient přichází na úřad ...
- Spouštěče potenciálního konfliktu
- Komunikační potřeby klienta
- Profesní etika a etiketa
- Řeč těla
- Komunikační čtverec a komunikační role
- Typy problémových klientů (herec, učitel, manipulant ...)
- Vybrané zásady asertivního jednání
- Aktivní řízení rozhovoru
- Jednání ve vypjatých situacích
- Úředník a jeho emoce

Lektor

Mgr. Tomáš Oliverius je lektorem komunikace, profesní etiky a etikety. Má výrazné osobní zkušenosti z neziskového sektoru. Pravidelně školí zaměstnance veřejné správy. Absolvoval magisterské studium na HFT UK, je držitelem osvědčení profesních kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání, Specialista vzdělávání a rozvoje zaměstnanců a certifikátu Tiskový mluvčí ve veřejné správě. V současné době působí jako ředitel Akademie Jana Blahoslava z.ú. a vedoucí institutu dalšího vzdělávání ProfiEDU.

V ceně jsou zahrnuty studijní materiály.

Každý účastník obdrží osvědčení, které může využít ve svém CV v části o dalším odborném vzdělávání.

Místo konání:  Boženy Němcové 54/9, Liberec V-Kristiánov

Způsob přihlášení:  viz přihláška pro jednotlivce nebo organizaci (přihlašování zatím neprobíhá)

Uzávěrka přihlášek:

Kontakt:  Mgr. Tomáš Oliverius, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.: 770 176 766

Vyplněním přihlášky vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů Akademií Jana Blahoslava z.ú. a s obchodními podmínkami

Obrázek: desigbed by freepik.com