Termín: na objednávku
Cena: 1 790,- Kč
Místo: Liberec
Seminář je určen úředníkům a vedoucím úředníkům veřejné správy.
Každý pracovník ve veřejné správě se občas setká s problémovým klientem. Chcete umět jednat s takovým člověkem? Chcete zlepšit vaši komunikaci při jednání s občany?
Strukutura
- Klient přichází na úřad ...
- Spouštěče potenciálního konfliktu
- Komunikační potřeby klienta
- Profesní etika a etiketa
- Řeč těla
- Komunikační čtverec a komunikační role
- Typy problémových klientů (herec, učitel, manipulant ...)
- Vybrané zásady asertivního jednání
- Aktivní řízení rozhovoru
- Jednání ve vypjatých situacích
- Úředník a jeho emoce
Lektor
Mgr. Tomáš Oliverius je lektorem komunikace, profesní etiky a etikety. Má výrazné osobní zkušenosti z neziskového sektoru. Pravidelně školí zaměstnance veřejné správy. Absolvoval magisterské studium na HFT UK, je držitelem osvědčení profesních kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání, Specialista vzdělávání a rozvoje zaměstnanců a certifikátu Tiskový mluvčí ve veřejné správě. V současné době působí jako ředitel Akademie Jana Blahoslava z.ú. a vedoucí institutu dalšího vzdělávání ProfiEDU.
V ceně jsou zahrnuty studijní materiály.
Každý účastník obdrží osvědčení, které může využít ve svém CV v části o dalším odborném vzdělávání.
Místo konání: Boženy Němcové 54/9, Liberec V-Kristiánov
Způsob přihlášení: viz přihláška pro jednotlivce nebo organizaci (přihlašování zatím neprobíhá)
Uzávěrka přihlášek:
Kontakt: Mgr. Tomáš Oliverius, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.: 770 176 766
Vyplněním přihlášky vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů Akademií Jana Blahoslava z.ú. a s obchodními podmínkami.
Obrázek: desigbed by freepik.com